جک توپ(17)
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 27198
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




.

زنگ زدم از یه ترم بالایی درمورد فرمولای موفقیت در انتخاب واحد سوال کنم میگه فردا اینجا جنگ جهانیهT، قمه هم بیاری با خودت بد نیس منو میگی ۰__o قمه:)))) واحدای پیش رو :((( جنگ جهانی اول؟؟؟؟

.

.

.

هروقت رفتین دکتر ازتون پرسید "اینجا درد میکنه؟ " بهش دروغ بگین!!! چون دقیقا همونجا رو فشار میده کصااااافطططط

.

.

.

بابام :میخوام این ترم معدلت ۱۸ بشه! من :باشه معدلم این ترم ۲۰ میشه! بابام :شوخی میکنی؟! من :خودت سر شوخی رو باز کردی!!!

.

.

.

توی باشگاه طرف اومد سر صحبت رو باز کنه، خیلی با ژست ورزشکاری پرسید «هی رفیق! تو با کدوم دستگاه بیشتر کار می کنی؟ » من «اونی که توش پول میندازی شکلات میده! »

.

.

.

به دختر خالم میگم سیستم عامل گوشیت چیه؟ میگه :سیستم عاملش لمسیه!! در این جا چند نکته وجود داره: ۱-اصن یه وضی ۲-فکه فامیله ما داریم؟! ۳-خدایا این شادیا رو از ما نگیر

.

.

.

تو جاده که دارین میرین با زانتیا کل نندازین! یه بار اومدم روشو کم کنم، اژیر کشید گفت بزن کنار اصلا جنبه نداشت بی شعور!!

.

.

.

پسره ۸ سالشه از باباش تبلت میخواد والا ما ۸ سالمون بود دستمونو گاز میگرفتیم که جاش بمونه شبیه ساعت مچی بشه به قدری کیف میکردیم انگار ساعت سواچ دستمونه

.

.

.

جدیدایکم چشام ضعیف شده، خواستم خودموواسه مامانم لوس کنم گفتم :مامااان چشام دیگه جایی رونمیبینه! میگه :خاک توسرت کنن دماغت که ی پادگانوآبگوشت میده الانم که چشات لوچ شده دیگه هیچ کس بت دخترنمیده!! تازه فهمیدم چقدرزشتم الان دارم باگریه براتون مینویسم :((

.

.

.

قابل توجه دختر خانمای محترم :وقتی عروس میشید به هر حال یه متر چیز میز به کله تان وصل می شود (آخی جای کلیپس هم خالی) لطفا در انتخاب کفش دقت کنید اقلا کفش ۲۰ سانتی انتخاب نکنید و داماد بیچاره رو متهم به کوتولگی نکنید بی زحمت بااون وضع.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 9:55 قبل از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |