جک توپ(18)
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 27213
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




.

.

.

مامانم یه کوکو درست کرده متشکل از قیمه، مرغ و بادمجون و قورمه سبزی که تو طول هفته خورده بودیم :| اسمشم گذاشته "آنچه گذشت"...

.

.

.

به بعضی از این پسرا باید گفت تو برو یه کلیپس بخر بزن به شلوارت.... تا نیاد پایین مارک شورتت پیدا شه والااااااااااااااا

.

.

.

گودزیلامون بهم میگه میشه یه هویج بخورم؟ بهش میگم نه صبرکن باید پوستشوبرات بتراشم میگه میدونم خودم تراش دارم!!!! :- ( اونوقت درباره ازدواج اندازه یه خانجون تجربه داره که دراختیارت بذاره!

.

.

.

همه ی نوشیدنی ها در ایران، اعم از ما الشعیر و انرژی زا و آب میوه اولش که میان بازار خوبن، ولی به مرور و به گونه ای زیر پوستی به مزه ی شربت اکسپکتورانت نزدیک می شن!

.

.

.

دیوونه اگه بری دیگه زندگی واسم نمیمونه مکالمه ی من و اینترنت خطم

.

.

.

به خدا راست می گم به همین شیرین کام: پشت یه پراید به مناسبت عزاداری ها نوشته بود :مادر یزید نون می پزید، زنبوره اومد.... گزید!!!! پلیس ماشینشو توقیف کرده بود.

.

.

.

سرما داشتم میلرزیدم. بابام گفت :سردته؟ خوشحال گفتم آره خیلی سرده. فکر کردم الان بخاریو زیاد میکنه! خیلی عادی گفت :خب یه چی بپوش! منو میگی....

.

.

.

به مامانم میگم :امشب دپرسم سوئیچ رو بده برم یه چرخی بزنم میگه :بیا بگیر ایشاللا بری زیر تریلی بر نگردی خانوادس من دارم خوبه حالا که بابام خونه نیس وگرنه یه چیز میگفت درجا فلج میشدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 دی 1392 | 10:3 قبل از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |