دانلود آهنگ جدید کیانوش فرد با نام فقط مال من باش
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 27304
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




دانلود آهنگ جدید کیانوش فرد با نام فقط مال من باش

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کیانوش فرد با نام فقط مال من باش با بالا ترین کیفیت آهنگ و تنظیم:کیانوش فرد ، ترانه:سیروس فرد ، میکس و مستر:آرمان محمدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید کیانوش فرد با نام فقط مال من باش :

تو رو می خوام قدر یه دنیا

با خنده هات میرم تو رویا

دوست دارم دست خودم نیست

آخه جز تو کسی تو قلب من نیست

تو رو دارم که مهربونی

فقط می خوام که با من بمونی

تو رو دارم که خود عشقی

دیگه نباید ازم جدا شی

فقط مال من باش همه دنیا رو بخوای به پات می ریزم

فقط مال من باش ای کاش تو رویای شبونه چشات باشم عزیزم

فقط مال من باش همه دنیا رو بخوای به پات می ریزم

فقط مال من باش ای کاش تو رویای شبونه چشات باشم عزیزم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش فرد با نام فقط مال من باش

♫♫♫♫♫♫

می خندی و من از خندت مست میشم

تا دنیا دنیاست می خوام تو باشی پیشم

وقتی می رقصی با من وقتی.چشات و می بندی

هااااای چقدر دوست دارم

می خندی و من از خندت مست میشم

تا دنیا دنیاست می خوام تو باشی پیشم

وقتی می رقصی با من وقتی چشات و می بندی

هااااای چقدر دوست دارم

فقط مال من باش همه دنیا رو بخوای به پات می ریزم

فقط مال من باش ای کاش تو رویای شبونه چشات باشم عزیزم

MP3 – 320

Kianosh Fard – Fagat Male Man Bash

MP3 – 128

Kianosh Fard – Fagat Male Man Bash



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392 | 5:14 بعد از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |