دانلود آهنگ حسین فتحی با نام خاطرات
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 27254
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




دانلود آهنگ حسین فتحی با نام خاطرات

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حسین فتحی با نام خاطرات با بالا ترین کیفیت

 

متن آهنگ حسین فتحی با نام خاطرات :

حیف از اون شنیده ها که من ندیدم

خاطراتی رو که از بابام شنیدم

حیف از اون ستاره های توی سنگر

اونا که تو روز روشن می تابیدن

اون همه شور شهادت قبل حمله ها عبادت

اشک های سرباز کوچک

کاشک بودم و می دیدم

کاشک بودم و می دیدم

اونا که طمع خطر رو با دل و با جون چشیدن

اونا که بارون بمب و نشنیدن بلکه دیدن

اونا که توی چشاشون برقی از حب وطن بود

زور توی بازو هاشون از دعای مرد و زن بود

واسه حفظ مرز ایران هدیشون یه جون و تن بود

موقع جون دادناشون کاشکی بودم و می دیدم

کاشکی بودم و می دیدم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ حسین فتحی با نام خاطرات

♫♫♫♫♫♫

تک و تنها مردای کشور ایران

تک به تک حکم یه لشگر این دلیران

دست دشمن و شکستن با دلاشون

من نبودم ولی کاش بودم باهاشون

مردایی از جنس اختر پشتشون.دعای مادر

پدر و داداش و خواهر داد زدن الله اکبر

داد زدن الله اکبر

اونا که طمع خطر رو با دل و با جون چشیدن

اونا که بارون بمب و نشنیدن بلکه دیدن

اونا که توی چشاشون برقی از حوب وطن بود

زور توی بازو هاشون از دعای مرد و زن بود

واسه حفظ مرز ایران هدیشون یه جون و تن بود

موقع جون دادناشون کاشکی بودم و می دیدم

کاشکی بودم و می دیدم

MP3 – 320

Hossein Fathi – Khaterat

MP3 – 128

Hossein Fathi – Khaterat



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:24---6 بهمن 1392
سلام اگه مایلی یب با هم تبادل لینک کنیم خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392 | 5:19 بعد از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |