دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پیمان زارعی به نام آوای باران با بالا ترین کیفیت
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 27237
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام آوای باران

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پیمان زارعی به نام آوای باران با بالا ترین کیفیت این آهنگ تیتراژ میانی سریال آوای باران بود.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید پیمان زارعی به نام آوای باران :

داره بارون میاد و خیس چشمام

چشمات و باز کن بیا باران من اینجام

چقدر سختی ، چقدر دوری ، چقدر درد

بیا باران کنارم باش و برگرد

من از سرمای غربت.زخم خوردم

تو رو قم کردم و صد بار مردم

رو زخم گنده ی چشم انتظاری

خودت باید فقط مرحم بذاری

تویی آوای باران ببین بی تو غرق دردم

واسه پیدا کردن تو تمام شهر و دوره کردم

تویی آوای باران ببین بی تو غرق دردم

واسه پیدا کردن تو تمام شهر و دوره کردم

MP3 – 320

Peyman Zarei – Avaye baroon

MP3 – 128

Peyman Zarei – Avaye baroon


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392 | 12:35 قبل از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |