دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم با بالا ترین کیفیت
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 27223
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم با بالا ترین کیفیت شعر و ملودی : محسن یاحقی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم :

تو رو دوست دارم مثل شبی که ستارش و می خواد

تو رو دوست دارم مثل گلی که پروانش و می خواد

تو رو دوست دارم عجیب تو رو دوست دارم زیاد

تو رو دوست دارم بیشتر از هر چی خدا به من نداد

وقتی هر بار به من میگی از تو دل نمی کنم

احساس می کنم خوش بخت ترین منم

وقتی لبخند می زنی دنیام قشنگ تره

تو چشم تو نگاه غم هام و می بره

” تو رو دوست دارم واسه خودت

تو رو دوست دارم واسه خودم

من عاشقت شدم خوش بختت می کنم”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

تو رو دوست دارم مثل شبی که ستارش و می خواد

تو رو دوست دارم مثل گلی که پروانش و می خواد

تو رو دوست دارم عجیب تو رو دوست.دارم زیاد

تو رو دوست دارم بیشتر از هر چی خدا به من نداد

وقتی هر بار به من میگی از تو دل نمی کنم

احساس می کنم خوش بخت ترین منم

وقتی لبخند می زنی دنیام قشنگ تره

تو چشم تو نگاه غم هام و می بره

MP3 – 320

Mohsen Yahaghi – Toro Doost Daram

MP3 – 128

Mohsen Yahaghi – Toro Doost Daram


نظرات شما عزیزان:

هواداران فریدون
ساعت13:49---16 بهمن 1392
من دیروز این وبلاگ رو درست کردم.تو به این کارا کار نداشته باش تو میگی که وب من بده خودت یه نطر هم نداری پس کوس شعر دیگه نگو.راستی وبت زیاد جالب نیست.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392 | 12:36 قبل از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |