جک توپ(5)
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 27327
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




خب دیگه آخرای امتحاناته، این مطلب رو گذاشتم یه کم روحیتون عوض شه :D

اگه دوستام میتونستن ۵ثانیه بعد از اینکه گوشی رو قطع میکنم رو بشنون، تا الان هیچ دوستی نداشتم ! :lol: . . .

 

دعوت مودبانه ی بابام از من برای صرف شام : تَن لَشتو از پشت کامپیوتر جمع کن بیار، سفره پهن کن !! محبت همینجوری داره میپاچه رو در و دیوار :| . . .

 

گرگه میره دم خونه شنگول منگول در میزنه یه دفعه خرسه گریه کنون میادبیرون میگه: بابا تو مارو کشتی :( الان اینا ۲۰ ساله از اینجا رفتن ! بیشعور کثافت ولمون کن دیگه ! گرگه میگه : خیلی بیشعوری برات نذری آوردم ! :lol: . . .

 

حیف که من ترم آخرم وگرنه تصمیم گرفته بودم از ترم بعد بخونم :D . . .

 

بعضی شبا که خوابم نمی بره، یه جوری که مغزم بشنوه می گم: خوب! برم یه کتابی بیارم بخونم… هیچی دیگه، اصلا بیهوش می شم! :D . . .

 

قرار بود با یه اسب سفید برم دنبال دخترِ آرزوهام بعد به این نتیجه رسیدم “خوو لامصب یکی دو تا نیستن که !” حالا قرار شده یه وَن بگیرم یکی یکی برم دنبالشون ! والـــــــــا !! :D . . .

 

توصیه بابام به من موقع رانندگی سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛ شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد :| . . .

 

رفتم عسل بخرم فروشنده میگه عسل خوب داریم ۷۵ تومن خوانسار هم هست ۵۷ تومن عسل ۳ تومنی و ۵ تومنی هم داریم … فک کنم اون آخریا دیگه آزمایش ادرار زنبور بوده ! :lol: . . .

 

الان کامپیوترم خودش ری استارت شد ! فک کنم فهمید من تشنمه :| . . .

 

آینده شغلی معدل در ایران چیست؟ معدل ۱۹-۲۰= دکتر، مهندس، استاد معدل ۱۹-۱۷= معلم معدل ۱۷-۱۴= کارمند معدل۱۴-۱۲= مدیرعامل مردود= میلیاردر :| .

. . فکرشو بکن ، یکی دغدغه زندگی دخترا رنگ ناخوناشونه ! اونوقت من میخوام برم بیرون فقط چک میکنم، خشتکم پاره نباشه یوقت ! :lol: . . .

 

ﻗﺒﻠﻨﺎ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﻴﺮﻓﺖ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ۱۵ ﺳﺎﻝ ﻣﻨﺘﻈﺮﺵ ﻣینشست ﺍﻻﻥ ﻧﻤﻴﺸﻪ ﺗﺎ ﺳﺮ ﻛﻮﭼﻪ ﺑﺮی ﻣﺎﺳﺖ ﺑﺨﺮﯼ :| . . .

 

همون وقتی که ترجیح داده شد به جای تابلوی “از سرعت خود بکاهید” از “سرعت گیر” استفاده بشه ، بشر فهمیده بود که به شعورش امیدی نیست ! :| . . .

 

تو هر زمینه ای خر شدیم ، به جز “خرپولی” ! . . . تو جاده شمال تو این سرازیری های پیچ در پیچ، مامانم میگه مگه شمال تو نقشه بالا نیست ؟ میگم چرا ؟! میگه پس چرا ما همش سرازی میریم ؟ :| . . .

 

یه روز چینیه می ره بالای کوه میگه: هین تا ساو لاو تشین از کوه صدا میاد: خدا ورت داره خیلی سخت بود یه بار دیگه تکرار کن ! :lol: . . .

 goktoon.loxblog.com . . دختری از کوچه باغی میگذشت یک پسر در راه ناگه سبز گشت . در پی اش افتاد و گفتا او سلام بعد از آن دیگر نگفت او یک کلام . دختر اما ناگهان و بی درنگ سوی او برگشت مانند پلنگ . گفت با او بچه پروی خفن می دهی زحمت به بانویی چو من؟ . من که نامم هست آزیتای صدر من که زیبایم مثال ماه بدر . من که در نبش خیابان بهار میکنم در شرکت رایانه کار . دختری چون من که خیلی خانمه بیشت و شش ساله،مجرد،دیپلمه . دختری که خانه اش در شهرک است کوی پنجم،نبش کوچه،نمره شصت . در چه مورد با تو گردد هم کلام با تو من حرفی ندارم والسلام!!! . . .

 

ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﺁﻓﺘﺎﺑﯽ ﯾﻪ ﺧﺎﻧﻢِ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺭﻭﯼ ﻋﺮﺷﻪ ﮐﺸﺘﯽ ﺩﺭ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﻣﮑﺰﯾﮏ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮐﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺍﻧﮕﺸﺘﺮ ﺍﻟﻤﺎﺱ ﮔﺮﺍﻧﺒﻬﺎﯾﺶ ﺍﺯ ﺍﻧﮕﺸﺘﺶ ﺳﺮ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺗﻮ ﺁﺏ ! ﻭ ﺯﻥ ﺑﺎ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﺳﻔﺮ ﺭﺍ ﺳﭙﺮی کرد … ﭘﺲ ﺍﺯ ۱۵ ﺳﺎﻝ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﻬﺮﻩ ﻣﮑﺰﯾﮑﻮ ﺳﯿﺘﯽ رفته ﺑﻮﺩ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺳﺎﺣﻞ ﺳﻔﺎﺭش ﺧﻮﺭﺍﮎ ﻣﺎﻫﯽ ﺩﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﺎﻫﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ ﯾﻪ ﺟﺴﻢ ﺳﻔﺖ ﻭ ﺳﺨﺖ ﺯﯾﺮ ﺩﻧﺪﻭﻧش ﺣﺲ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩ ﺩﯾﺪ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻣﺎﻫﯿﻪ ﻧﮑﻨﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﻧﮕﺸﺘﺮﻩ ؟! ﺑﺎﺑﺎ ﺗﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﺨﯿﻠﺖ ﻗﻮﯾﻪ !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392 | 2:56 بعد از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |