جک توپ(2)
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 27231
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




گرگه با هر نقشه ای رفت در خونه شنگول و منگول
ولی نقشه هاش شکست خورد و بزغاله ها از خونه بیرون نیومدن
تا اینکه آخر رفت کابل اینترنتشونو قطع کرد
 :D
.
.
.

یارو ﺍﺯ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻏﺶ ﻏﺶ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻦ: ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟ ﻣﯿﮕﻪ: رفتم مغازه اسگلشون کردم میگن: چی کار کردی…؟ میگه: ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺩﻡ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﺨﺮﯾﺪﻡ :lol:

.
.
.
 
طرف می ره خواستگاری واسه پسرش. پدر عروس می گه:
آقازاده دانشگام میرن؟
طرف می گه: مسافر گیرش بیاد چرا که نه! :D
.
.
.
یارو تصادف میکنه بی هوش میشه میبرنش بیمارستان
بعد از یه مدت به هوش میاد میگه : مثله اینکه تو بهشتم ؟!
زنش میگه : کوری نمیبینی نشستم کنارت !؟ :|
.
.
.یارو میره دکتر دستشو محکم تکون میده
میگه آقای دکتر من اینجوری میکنم درد میگیره ، دکتره میگه نکن ! :lol:
.
.
.
یارو تو باشگاه یه ساعت پیدا میکنه میگه :
این ساعت آبی زیمنس مال کیه ؟
یه آقایی میگه مال منه
میگه نشونی شو بده. یارو میگه :آبی زیمنس !
میگه : دهه ! اینا رو که خودم گفتم داداش ! تو اصلا بگو ساعت چنده؟! :lol:
.
.
.یکبار یه خسیسه خونش آتیش میگیره
اس ام اس میده آتش نشانی میگه کار واجب دارم یه زنگ بزن! :D
.
.
.
یارو میخوره به دیوار میگه ببخشید :lol:
.
.
.
.گرگه میره دم خونه شنگول منگول در میزنه
یه دفعه خرسه گریه کنون میادبیرون میگه: بابا تو مارو کشتی :(
الان اینا ۲۰ ساله از اینجا رفتن !
بیشعور کثافت ولمون کن دیگه !
گرگه میگه : خیلی بیشعوری برات نذری آوردم ! :lol:
.
.
.
زن مراد زنگ میزنه بهش میگه زود باش خودتو برسون بچه مون مداد قورت داده !
مراد میگه : الان راه می افتم …
زنش میگه تا تو برسی من چکار کنم ؟
مراد : با خودکار بنویس :|
.
.
.
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

alirezabozorgomid
ساعت15:39---15 دی 1392
با سلام خدمت مدیر سایت.من اندرویدها هستم و قصد تبادل لینک با شما رو دارم اگه مایلید که با این تبادل لینک آمار خودتون رو بالا ببرید(میانگین بازدید ما در روز:5000 ( ما رو با نام اندرویدها و با آدرس android-haa.vcp.ir لینک کنید و سپس به ما پیغام بدید تا ما هم شما رو لینک کنیم در ضمن لینک شما در صفحه ی اول سایت و در بین 20 لینک جدید سایت قرار می گیره.امیدوارم موفق باشید.(لطفا در پیغامتان آدرس سایت و عنوان را نیز وارد کنید)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392 | 3:26 بعد از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |