جک توپ(1)
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 27209
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




234

 

زنها برای عاشق شدن به ۳چیز نیاز دارن : اعتماد محبت عشق و علاقه و صداقت و پول و کیف و کفش و ماشین و گل و و و و و و و و …
* * *
مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده ، مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون !
* * *
قدیما چطور میرفتن سرِ چشمه آب میاوردن ؟ ما پارچ که خالی میشه هیچکس مسئولیتشو به عهده نمیگیره !
* * *
گرگه میره در خونه شنگول ومنگول در میزنه میگه بچه ها منم مادرتون غذا آوردم براتون ، یهو صدا میاد “از بی ادبان” میفهمه اشتباهی رفته خونه لقمان اینا …
* * *
یه مخاطب خاص هم نداریم ۵دقیقه باهاش حرف بزنیم ۵۵دقیقه مکالمه رایگان بگیریم … هیچکس مخاطب خاص نیست ، خاک بر سرم !
* * *
به بعضیا هم باید بگی : سر راهت خفه خون هم بگیر …
* * *
ﻗﺒﻼ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ ﺭﻭﺯﻫﺎﻡ ﻫﻤﺶ ﺗﻜﺮﺍﺭﻱ ﺷﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﺍﻻﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻳﻨﻄﻮﺭ ﻓﻜﺮ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ … ﺍﻻﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ ! ﻻﻣﺼﺐ ﺭﻭﺯﻫﺎﻡ ﻫﻤﺶ ﻛﭙﻲ-ﭘﻴﺴﺖ ﻣﻴﺸﻪ !!!
* * *
یه دختر همسایه داریم ! خوش به حالش که من پسر همسایشونم ؛ واقعا بعضی از این دخترا شانس دارن !!!
* * *
یه نوع سرطان شایعی هست که اکثر مردا میگیرن ،
اسمش زنه !
* * *
ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﻪ ﭼﺎﯼ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻧﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻭ ﻧﻪ پاستیل حتی !!! ﺍﯾﻦ ﺑﻘﺎﻟﯽ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﺟﻮﺭ لواشک ﺟﺪﯾﺪ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﻻﻣﺼﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﻤﺰﺱ ﻓﻘﻂ ﺍﯾﻨﺎ ﺟﺎﺗﻮ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ !
* * *
سوالی که ذهن منو سرویس کرده اینه که جداً شمالیا تعطیلات کجا میرن ؟ * * * اگه سن یه خانومی رو پرسیدین و اونم جواب داد : “چند نشون میدم ؟” یعنی الان یه بمب ساعتی گرفتی دستت و اگه کابلو اشتباه ببری میترکه !
* * *
دختره همسایمون ۱۳سالشه بابا و مامانش رفتن شمال ، امشب جشن گرفته منم دعوت کرده
اونوقت من شبایی که خونه تنهام همه لامپارو روشن میزارم ، صدا تلویزیونم زیاد میکنم ، با خودم بلند بلند حرف میزنم میخندم که ینی چند نفر تو خونن که یِوقت دزد نیاد !
* * *
“حالا میخوای چیکار کنی ؟” چیست ؟ اوج همدلی با یک فرد مشکل دار …
* * *
یه پسر همسایه داریم خوشگل ، فشن ، ابرو شمشیری ، خوش آرایش ، خوش ادا و شیطون ، فقط کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم !!!
* * *
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺷﯿﺮﯼ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺁﻫﻮﯾﯽ ﺩﻭﯾﺪ ، ﺁﻫﻮ ﺩﻭﯾﺪ ﻭ ﺩﻭﯾﺪ ﺳﭙﺲ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺷﯿﺮ ﮔﻔﺖ : ﺑﺲ ﺍﺳﺖ ﺑﯽ ﺭﺣﻤﯽ ، ﻫﻤﺶ ﺷﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ، ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻦ ! ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺷﯿﺮﻭ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﻣﯿﺨﺮﻩ …
* * *
هنگامی که یک خانم راهنمای سمت چپ خودرواش را می زند ، این به چه معناست؟؟؟ از صبح که از پارکینگ اومده بیرون یادش رفته راهنما زده ؟ نکته انحرافیه میخواد بپیچه راست ؟ داره دنبال برف پاک کن میگرده ؟ میخواد صدای ضبطو زیاد کنه ؟ داره دنده معکوس میکشه ؟
* * *
این ! نه این یکی ! نه دیگه این ! خدا وکیلی روی این یکی برم دیگه … “من هنگامی که میخوام سوار پله برقی بشم”
* * *
جهان سوم جاییه که وقتی راهنما میزنی بهت راه نمیدن
ولی وقتی دستتو از پنجره بیاری بیرون بهت راه میدن حتی نیسانای آبی …
* * *
ﻣﻦ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﯾﺸﺐ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺭﯾﻠﯿﺸﻦ ﺷﯿﭗ ﯾﻪ نوع ﮐﺸﺘﯽ ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ ﻭ ﺗﻮﺭﯾﺴﺘﯿﻪ … از ﺑﺲ ﮐﻪ ﭘﺎﮐﻢ ﻣﻦ ! ﺗﺴﺒﯿﺢ ﻣﻦ ﮐﻮ ؟؟؟
* * *
“پیرینتر” چیست ؟ به دکمه “Enter” کیبورد که پیر و فرسوده شده است اصطلاحا “پیرینتر” گفته می شود …
* * *
از تفریحات سالم ما این بود که بعد از اینکه با آهنربا آشنا شدیم به زور میخواستیم قطبهای همنام آهنربا رو به هم بچسبونیم اما نمیشد … البته من که هنوز قانع نشدم و کماکان به تلاش خودم ادامه میدم !
* * *
من اول فکر می کردم یبوسَت یه جور جهت ماهواره ست !
* * *
اینکه میگن از یه زاویه دیگه به مشکلات نگاه کنید دقیقا چه زاویه ای رو میگن ؟ آخه من با هر زاویه ای نگاه میکنم بازم کولرمون خاموشه لامصب !
* * *
اونایی که مینویسن Work at jibe BABAM حتما وقتی جیبه بابا خالیه نقش شپش رو ایفا میکنند دیگه ؟!؟!
* * *
وسایل لازم برای مسافرت رفتن دخترا : کیف لوازم آرایش ، مانتو ، شال به میزان لازم ، سشوار ، بابلیس ، انواع بدلیجات ، لباس راحتی ، خمیر دندان و مسواک ، باد بزن و جوراب در رنگهای شاد و نیمه شاد و … پسرا : یه شلوارک با یه قلیون و دیگر هیچ !!!
* * *
بعضیام هستن وقتی جک گفتنشون تموم میشه بقیه منتظر شنیدن بقیه ش میمونن ! اینارو سر به سرشون نزارید ، اینا به امید همین چیزا تنفس میکنن …
* * *
این راننده هایی که دستشون از شیشه ماشین بیرونه و دارن با انگشتاشون بازی میکنن ، اینا دستشون تو دماغشون بوده الان دارن گیگیلی درست میکنن سرگرم باشن تو ترافیک ! * * * تو صف نون بودم دیدم دوتا پسر هفت هشت ساله سر نوبت با هم بحث میکردن … اولی : برو بابا ! دومی : به من نگو بابا به من بگو عمو ، وقتی میگی بابا من نسبت بهت احساس مسئولیت پیدا می کنم !!! من ۸سالم بود پشت کمدمو به امید راه پیدا کردن به سمت سرزمین نارنیا بررسی میکردم !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392 | 3:44 بعد از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |