په نه په(3)
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 27232
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

دکتر به مریضش میگه متاسفانه تو عکس پاتون از دو ناحیه شکسته یارو میگه یعنی میخوایید گچ بگیریدش؟ پ ن پ می خوام بدم بچه ها با فتوشاپ درستش کنند

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

رفتم کفاشی میگم : آقا واکس دارید؟ میگه: واسه کفشت میخوای؟ میگم : پ ن پ رنجرم برای استتار صورتم می خوام

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش خانومه اومده میگه می خواى فاتحه بخونى؟ میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

دمِ تلفن همگانی به یارو میگم : میشه بدین منم یه زنگ بزنم؟ میگه : کارت تلفونو؟ پ ن پ شماره اونی که باهاش حرف میزدیو

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

رویه پشت بوم خونشونو داشتند اسفالت میکردنند یکم اسفالت اضافه میاد پسرش میگه بابا میخوای بریزش دور پ ن پ یه سرعت گیر می زنیم رو پشت بوم

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

می گم صبح ساعت 5 دارم میرم تنگ کوه میگه اه با دوستات؟ پ ن پ با فرشته هایی که صبح های زود برا شمارش ثواب ها دورم جمع می شن

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

رفتم سر قبر بابابزرگم یارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن؟ پ ن پ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به خواب که نره

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

رفتم رستوران یارو میگه غذا میل دارید قربان؟ پ نه پ اومدم ببینم اینجا حقوق خوبه؟ از کارت راضی هستی یا نه

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

همسایمون ساعت ۱ شب پیانو زدنش گرفته رفتم دم خونش میگه صدای پیانو اذیتتون می‌کنه؟ میگم پ نه پ می‌خواستم آهنگ سلطان قلبها رو درخواست کنم برامون بزنی‌ حالشو‌ ببریم

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

ماشینه تا شیشه جمع شده یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدن یارو داره رد میشه می گه مرده؟ پ نه پ تصادف خستش کرده خوابیده

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

به یارو میگم قالپاق ریو دارین؟ می پرسه ماشینت ریو هست ؟ پ نــه پ لامبورگینیه قالپاق ریو می ندازم ریا نشه

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

ماشینو تو روزنامه تبلیغ کردم می گه می خوای بفروشیش؟ پ ن پ معدلش بیست شده ازش قدردانی کردم

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

صبح پاشدم به زور دارم لباس میپوشم بابام میگه کلاس داری؟ پ ن پ نگران لباسم شدم پاشدم ببینم هنوز اندازمه یا نه

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

یارو دو ساعت داره خودپردازو انگولک می کنه تازه برگشته می گه شمام کار دارین ؟ پ نه پ  وایستادیم اینجا بنیه و پشتکارِ شما رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

عکس برادرزاده هامو نشون دوستم دادم با مامانشون برگشته میگه اِ داداشت زنم داره؟ پ نه پ اینا رو تو قرعه کشی بانک برنده شده

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

از راننده اتوبوس میپرسم چقدر شد؟ می گه 350 بهش 400 تومن دادم می گه یه نفری؟ پ نه پ کل اتوبوس مهمونه من

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

یارو اومد تعمیرگاه گفت : برای لپ تاپم رَم می خوام گفتم: داریم گفتش :مطمئنی برای لپ تاپه ؟ پ ن پ برای pc ـه می خوام بُکُنم تو پاچـــت

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

شب خونه ی پسرخالم بودم داشتیم فیلم میدیدیم خالم میاد تو اتاق منو میبینه میگه : تویی؟ پ ن پ دزدم اومدم یه فیلم ببینم برم

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

تو مراسم خواستگاری بودم که دختر خانم با سینی چایی اومد داخل ! شروع کرد به چایی دادن رسید به من سینی رو گرفت جلوم و گفت بفرمایین گفتم ممنون اهلش نیستم گفت منظرتون چاییه؟ پ ن پ ازدواجو میگم

 

پ نه پ های جدید و خنده دار (30)

 

دل دردهای شدید دارم دکتر نوشته سونوگرافی رفتم یارو میگه به خاطر دل دردهات سونوگرافی اومدی پ ن پ اومدم ببینم بچه ام اگه دختره بندازمش آخه شوهرم دختر دوست نداره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392 | 12:18 قبل از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |