امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 27205
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




از سه نفر میپرسن کی به دنیا اومدید!

:اولی : نیمه ی اول سال

دومی:نیمه ی دوم سال

سومی : حتما منم وقت های اضافه

...

...

...

اولی : ببینم مگه تو کری که جواب سلاممو نمیدی

دومی:نه اون داداشم احمد که کره منم لالم

...

...

...

اولی:چرا در پرچم دزدان دریایی یک کله و یک ضربه در کشیدن!

دومی:چون خوردن کله پاچه در کشتی دزدان دریایی ممنوع است

...

...

...

ازمرد احمقی پرسیدند:خواهرت دختر زاییده یا پسر!

گفت به من اطلاع ندادن و من نمیدونم دایی جان شدم یا خاله جان

...

...

...

به یه نفر میگن با جیب جمله بساز میگه کت من نه آستین داره نه جیب

...

...

...

از یه نفر پرسیدند 15 شهریور چه روزیه گفت: فکر کنم 17خرداد باشه

...

...

...

اولی:نمیدانم چرا ساعتم خوب کار نمیکند

دومی:حتما حقوقش را ندادی..

...

...

...

...

...

                                           جک های جدید**GOKTOON.LOXBLOG.COM



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392 | 3:56 بعد از ظهر | نویسنده : rasool.best*..@..*boyyy |